Pol Berlinches | violí, viola i orquestra

pol berlinchesViolí, viola i orquestra

Vaig néixer a Igualada al 1982 i vaig començar a estudiar música a la meva ciutat natal i em vaig titular com a professor superior de violí i de música de cambra al Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona. Posteriorment vaig continuar els meus estudis de violí amb Agustín Leon Ara i vaig ampliar la meva formació musical amb d'altres disciplines com la direcció coral i la pedagogia.

Actualment sóc professor de violí, viola, i dirigeixo diverses formacions instrumentals i corals a l'Escola Municipal de Música Robert Gerhard de Valls i a l'Escola de Música de Capellades, tasca que compagino desinteressadament amb d'altres activitats pedagògiques de caràcter més lúdic com la participació en l'Orquestra Simfònica de l'Anoia Aleví, la direcció de la Coral Infantil Gatzara d'Igualada, entre d'altres.

Sóc membre actiu d'altres formacions musicals com el Cor d'Homes d'Igualada, Quartet Altimira, Jove Orquestra Simfònica de l'Anoia, Orquestra Terres de Marca, i formo part de l'Orquestra Simfònica Segle XXI i de la Jove Orquestra Nacional de Catalunya. També participo actualment amb d'altres activitats no musicals relacionades amb la cultura popular i tradicional de la meva ciutat.