Josep Boada | Clarinet i saxo

boadaClarinet i saxo

Sóc Professor de Clarinet i Saxòfon a l'Escola Municipal de Música "Robert Gerhard" de Valls, des del curs 2011-2012.
Des de l'any 2009 dirigeixo l'Escola Municipal de Música de Constantí, en la qual hi faig de professor des de l'octubre de 2004, impartint les especialitats de Clarinet i Saxòfon, a més a més de dirigir-ne la Banda.

Màster UAB-ESMUC en Organització i Direcció de Centres de Formació Musical (Edició 2011-2012).
Obtinc el títol de Professor Superior de Clarinet al Conservatori Superior Municipal de Música de Barcelona; paral•lelament amb els estudis classics de clarinet, curso estudis de saxòfon al Taller de Músics de Barcelona.

He realizat estudis d'Harmonia i tècniques d'arranjaments per a Big Band, Orquestra Simfònica i Cobla amb el mestre Lluís Vergés.
Com a interpret, sóc un dels components fundadors del Quartet de Clarinets de Tarragona i del Quintet Zummara; també he format part de l'Orquestra-Cobla Marabú de Valls i de diverses orquestres-cobla gironines, entre d'altres formacions.

He estat director musical i arranjador de diverses formacions com són l'Orquestra-Cobla Marina, la Banda Ciutat de Valls, la Cobla Reus i l'Orquestra de l'Institut Martí i Franquès de Tarragona.
En l'àmbit pedagògic he treballat, també, a l'Escola de Música de Falset, i a les Escoles Municipals de Música de Tarragona i Montblanc.