L'ESCOLA ACOMPANYA EL BALL DE LA MOIXIGANGA

Música per a gralla i orquestra per acompanyar el Ball de la moixiganga a l'església de Sant Joan per la Candela.

A proposta de l'Espai Trad, l'Escola ha participat, per primera vegada, en l'acompanyament musical del ball.

Una petita representació orquestral de membres de corda de l'Orquestra Gerhard de l'Escola, han col·laborat en aquesta versió per a gralla i orquestra que ha estat dirigida per Francesc Sans i coordinada, des de l'Escola, pel Pol Berlinches. La resta de música han estat Jaume Aguza i Cristina Boixadera, a la gralla, i el Titus Prats al timbal.

Una vegada més, l'Escola ha estat present en un acte festiu de la ciutat amb l'objectiu d'impicar-se i ser present en la societat vallenca.

Us deixem l'enllaç del vídeo que n'ha fet TAC12: http://tac12.xiptv.cat/tac-valls/capitol/la-moixiganga-a-l-esglesia-de-sant-joan-1