L'ESCOLA AMB "EL SUPLEMENT" DE CATALUNYA RÀDIO

Aquest matí hem estat amb la Mariola Dinarès i la seva Catalunya amb plus.

El programa "El suplement" de Catalunya Ràdio dirigit per Sílvia Cóppulo ha arribat avui a Valls.

En concret, la seva unitat mòbil que porta la Mariola Dinarès i el seu tècnic Carles Cuní a voltar per Catalunya i donar joc als oients per tal que descobreixin on és cada diumenge.

Avui ha estat a Valls perquè aquesta era la ciutat que calia descobrir. A més, també calia que els oients descobrissin en quin lloc concret es trobava -dalt del campanar, amb un vent de pronòstic!- i quin era  personatge de la ciutat que calia esbrinar -Robert Gerhard-.

La direcció del programa va contactar amb l'Escola donat que el centre porta el seu nom i ens van convidar a participar en directe al programa per tal d'anar donant pistes que ajudessin els oients a descobrir la figura del compositor vallenc Robert Gerhard.

Ha estat una experiència molt interessant que ens ha portat a conviure una estona amb Jordi París, director del Museu de Valls, que ha parlat del campanar i les festes de la Candela, i membres del grup musical "Els pessigolles".

Us deixem l'enllaç per poder-ho escoltar: http://www.ccma.cat/catradio/alacarta/El-suplement/Valls-campanar-de-lEsglesia-de-Sant-Joan-Robert-Gerhard/audio/867735/