CAP DE SETMANA DE COLÒNIES DE BÀSIC

Aquest cap de setmana hem estat de colònies.

Un any més, amb totes les agrupacions instrumentals i corals de nivell bàsic, hem estat de colònies.  Aquest any hem estat a l'alberg Jaume I de L'Espluga de Francolí. El dissabte al matí va ser moment d'assajos parcials: les guitarres, la corda, el vent, el teclats, l'orffestra, la percussió, el cor... Cadascú va treballar la seva part i abans de dinar ja vam fer el primer tutti per veure com anava tot. Després de dinar vam tornar a treballar per separat, perfilant el que serà el concert de Nadal de final de mes.

Estones de lleure, de jocs, de menjar, de dormir (o no) i diumenge, repetició de la jugada: tutti general, amb tots els participants i anar encaixant totes les peces d'aquest puzzle que és el concert, on tothom és a l'escenari i els grups no toquen sols sinó que s'agrupen segons les peces.

Una experiència enriquidora per totes bandes: pels 70 alumnes que hi van participar, pels 12 docents que ho van coordinar amb l'ajuda de tres monitores de lleure. El resultat el podrem escoltar dimecres 29 de novembre a les 6 de la tarda al Centre cultural municipal en un concert amb entrada lliure.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres