TORNEN LES COLÒNIES DE BÀSIC!

Aquest cap de setmana serem de colònies.

Un altre novembre, marxem de cap de setmana amb tots els grups de nivell bàsic per viure dos dies intensos de música.

Aquest any serem a l'alberg Jaume I de L'Espluga de Francolí, amb 73 alumnes, 12 professors i 3 monitors de lleure i aprofitarem per treballar musicalment el que serà el nostre concert de Nadal. Un treball en xarxa, amb la corda, el vent, els teclats, les guitarres, l'orff, el cor i la percussió. I així, tot junt, construir un concert especial, intens, on tothom hi jugui un paper principal.

També aprofitarem per fer cohesió de grup, activitats per travar vincles entre uns i altres, descobrir-nos i valorar-nos. Un treball molt humà, vaja.

El concert de Nadal (o d'advent) serà dimecres 29 de novembre a les 6 de la tarda al centre cultural municipal de Valls, amb entrada lliure.

Fotografia: colònies a Tamarit del curs 2022-23.