IMATGES DEL'ASSAIG GENERAL DE LA CANTATA CALVIN

Diumenge vam estar treballant durant tot el dia.

És la manera que hem trobat per fer encaixar tots els elements que han de funcionar a la cantata.

Al matí va arribar l'Orquestra 4 de 8 i el grup de vent Pitjaclaus i van estar treballant de valent fins l'hora de dinar, amb dues pauses per jugar i desconnectar.

A la tarda van arribar els alumnes que formaran el cor, tant els de Valls com els de les escoles convidades: Torredembarra, Santa Coloma, Petits Voladors del Vendrell i L'Escola del bosc de Rubió.

La direcció va anar a càrrec de Pol Berlinches, amb el suport de diversos professors de corda i vent i Rosabel Bofarull al piano.

Per aquest dimecres dia 29 hi ha previst un altre assaig d'una hora de durada només amb els alumnes de Valls.

L'estrena serà dissabte que ve 1 d'abril a 2/4 d'1 al Centre cultural municipal.

Us deixem un recull d'imatges del que va ser un diumenge de cantata.