AVANCEM AMB LA CANTATA...

Ja fa un mes que treballem les cançons de la cantata

i tota l'Escola sona a cantata.

Tan aviat sentim els alumnes de Música i Moviment cantant el "Vent de tardor" com els de l'aula de violoncel, que preparen "L'huracà". L'Orquestra 4 de 8 ja té diverses cançons a punt, igual que el grup de vent Pitjaclaus, que seran els encarregats d'acompanyar instrumentalment el cor.

A les sessions que fem a les escoles a través de les seves AMPA's també treballen de valent i tant canten el "Bec de paper" com juguen amb "L'estel".

Tenim, doncs, més de cent cinquanta alumnes de l'escola preparant aquestes cançons que ha composat la Rosabel Bofarull i que podrem escoltar en estrena absoluta el proper dissabte 1 d'abril a Valls.

Us deixem un seguit d'imatges de com vivim la cantata, en el dia a dia, a l'aula de Música i Moviment.