EL CONCERT DE FINAL DE CURS EN IMATGES

Dimarts 20 de juny va tenir lloc el concert de les agrupacions clàssiques.

Va ser un concert on hi van participar deu agrupacions corals i orquestrals com els grups de teclats, de guitarres, de vent, les orquestres, el cor i l'Orffestra.

Hi van prendre part més de 130 alumnes d'edats diverses i hi vam poder escoltar, per primera vegda, dues agrupacions: el grup d'adults, en el que hi participen alumnes que s'han incorporat a l'escola a una edat adulta i que van mostrar un molt bon nivell musical, i l'Orffestra, un conjunt amb instrumental Orff que s'oferta a l'escola des d'aquest curs i que tindrà continuïtat el curs que ve.

A banda, els grups més habituals com el grup de guitarres, cada vegada més nombrós; el grup de vent, sempre espectacular en el repertori que interpreten; els dos grups de teclats, que ja s'han consolidat després de dos anys de treballar de valent; el cor, amb un magnífic treball de quantitat i qualitat; o les orquestres, sempre nombroses i agosarades amb el seu treball.

Van ser gairebé dues hores de música diversa per tancar un curs excepcional pel que fa a activitats i concerts.

Us deixem una galeria d'imatges.