L'ESCOLA AMB EL BALL DE LA MOIXIGANGA

Últims assajos per acompanyar el ball de la moixiganga amb alumnes de l'Orquestra Gerhard.

Des de fa unes setmanes, uns quants alumnes de l'Orquestra Gerhard de l'Escola participen, de forma voluntària, en l'acompanyament instrumental del ball de la moixiganga de Valls.

En aquesta ocasió, l'acompanyament instrumental combinarà instruments tradicionals com la gralla amb els propis de l'orquestra, com violins, violes i violoncels.

És la primera col·laboració que l'Escola porta a terma amb l'Espai Trad, de música tradicional, i la UAF (Unió d'Anelles de la Flama) de Valls.

La representació del ball tindrà lloc el dia 2 de febrer, La Candela, a l'acte litúrgic a l'església de Sant Joan de Valls.

Us deixem l'enllaç que en va fer TAC 12 aquesta setmana.