CONTES PER EDUCACIÓ INFANTIL

Dilluns 7 i dimecres 9 d'abril, contes pels nens de P3 i P4.

Per tercer any consecutiu, els alumnes de primer i segon de nivell avançat presenten el projecte "Hi havia una vegada... la banda sonora dels contes infantils".

Aquest treball, en el que els alumnes creen, escriuen i interpreten les obres musicals que han d'acompanyar un conte tradicional, tindrà lloc la setmana que ve.

Així, el dilluns 7 i el dimecres 9 a 2/4 de 4 de la tarda ens visitaran els alumnes de P3 i P4 de l'escola Baltasar Segú i La Candela, respectivament. Descobriran les músiques de La caputxeta vermella, La rateta que escombrava l'escaleta, L'aneguet lleig i d'altres.

També podran veure i escoltar els diferents instruments de que ens servirem per fer tot el concert i descobrir l'escola de música i els seus jardins.

També, i al llarg de tota la setmana, els alumnes de MiM i d'Iniciació podran escotar els difernets contes que hem creat per a ells.

Aquí teniu els protagonistes dels concerts del Baltasar Segú i La Candela.