CONCERT DE NADAL

El proper dijous 19 de desembre a les 7 de la tarda al Teatre Principa: CONCERT DE NADAL.

Com ja ve sent habitual, per tancar el trimestre abans de les vacances, l'Escola organitza un concert de Nadal en el que hi participen totes les agrupacions corals i instrumentals de l'Escola.

Així, podrem escoltar les dues corals, l'orquestra de nivell elemental i de nivell avançat, dos grups de guitarres i un grup de vent.

Com a novetat, enguany també hi participarà un grup coral del Taller de Gospel que es realitza des de fa unes setmanes.

Ahir vam estar una estona amb el grup de vent, format per flautes, oboès i saxos. Estan treballant de valent, tant repertori de Nadal com obres molt conegudes que segur que, si veniu al concert, us agradaran.

Us en deixem unes imatges.