PREESTRENA DE LA 11ª XILOFONADA POÈTICA

Aquesta setmana hem ofert el recital de preestrena.

El concert ha tingut lloc al Teatre Principal de Valls i ha comptat amb la presència dels alumnes d'Iniciació, un gurp de 25 nens i nenes de 7 anys, que han preparat les peces de la 11ª Xilofonada Poètica. En aquesta ocasió, els poemes escollits han estat una selecció del llibre La vida que creix, de Marc Granell, versionats per a veu, Orff i piano per Rosabel Bofarull.

Aquest concert és la preestrena, mentre que el proper 14 de febrer tindrà lloc l'estrena absoluta, amb uns 300 alumnes de diferents escoles públiques de primària de Valls i comarca i els de l'escola de música.

Aquesta és la onzena edició d'un projecte que pretén servir-se de la poesia per treballar la música, oferir un espai per cantar i tocar instruments Orff i oferir un servei comunitari a les escoles de primària.

L'entrada del concert del dia 14 serà només per invitació.

Us deixem unes imatges del concert.