PREESTRENA DE LA VII XILOFONADA POÈTICA

El passat dijous 16 va sonar al Teatre Principal.

Vam estrenar la nova la Xilofonada Poètica, que enguany arriba a la setena edició. I com cada any, vam oferir una preestrena amb els alumnes de l'Escola.

Els poemes d'enguany pertanyen al llibre Zoo de paraules de Ramon Besora i editat per Edebé. De tot el llibre vam escollir vuit poemes que són els que Rosabel Bofarull, responsable del projecte, va versionar per a cor i instrumental Orff.

També i com fa ja sis anys, el projecte Xilofonada Poètica es treballa de les escoles de primària. És per això que convidem els centres públics de Valls i comarca a prendre-hi part. Des del passat mes de setembre que els centres estan treballant els textos musicals per tal de fer tots junts un únic concert.

Aquest concert tindrà lloc el proper dimecres 19 de febrer a les 6 de la tarda al Centre cultural municipal i comptarà amb la participació de setze escoles i uns tres-cents alumnes.

Us deixem un petit recull de fotografia.

Al canal de Youtube de l'escola hi trobareu el vídeo del concert realitzat per la família Olivé Roig.