L'AULA DE CAMBRA A LES ESCOLES ELADI HOMS I EUGENI D'ORS

Dimecres dia 20 al matí, mini gira de cambra.

El petit recital de diferents grups de cambra s'emmarca en la celebració de la festivitat de Santa Cecília, patrona dels músics. Aquests grups realitzaran primer un concert per als alumnes de segon de primària de l'escola Eladi Homs i, seguidament, per als de l'Eugeni d'Ors.

La finalitat del recital és doble: apropar la música en directe als nens de les escoles i fer-ho amb músics joves, amb qui es poden identificar, i no pas amb professionals. A la vegada, el concert és una prova important pels músics, ja que hauran de tocar davant d'un públic transparent i sincer, i que segurament els faran preguntes originals i profundes.

En aquesta ocasió, el concert anirà a càrrec de Marina Barreto, Maricel Rodríguez, Sergi Aragonès i Maria Llort, alumnes de flauta, violí i violoncel, que cursen l'assignatura optativa de música de cambra i que estan coordinats per la professora Gabrielle Deakin.

Fotografia: Mar Bernàldez