XILOFONADA POÈTICA

Dimecres 11 de març a 2/4 de 7 al Centre cultural municipal, més de 200 criatures en concert.

La Xilofonada Poètica és un projecte que se servei de la poesia per treballar la música.

S'han escollit els "Poemes dibuixats" de la Montse Ginesta, que n'és tant l'autora dels poemes com de la versió en cal·ligrames que ella mateixa ha il·lustrat. La música, per a cor, instrumental Orff i piano, és de Rosabel Bofarull.

Els poemes parlen de coses quotidianes i properes als nens -la boca, una ballarina, un quadre, el coet...- i les músiques vesteixen els poemes amb estils i caires diferents.

El projecte, que es va iniciar al gener amb un recital amb els alumnes de l'Escola, s'amplia ara i en el concert del dia 11 de març hi podrem veure i escoltar, a més dels alumnes de l'Escola, estudiants de primària de les escoles públiques Eladi Homs, La Candela, Baltasar Segú, Picamoixons, Enxaneta i Eugeni d'Ors.

El concert inclourà l'acompanyament de piano, a càrrec de l'autora, i la direcció serà de Pol Berlinches.