UNA TARDA AL PRINCIPAL

Recital de l'aula de piano al Teatre Principal.

Just abans de vacances de Pasqua, l'aula de piano que coordina la professora Rosa M. Segarra va realitzar un recital al Teatre Principal a l'entorn d'un fil conductor: les danses.

Així, tots els alumnes participants van interpretar alguna peça que tenia a veure amb danses del món: des dels clàssics valsos o poques a tangos, rocks o minuets. Hi van estar representats compositors de diferents èpoques, des dels més clàssics i estàndards a d'altres menys coneguts i algunes peces directament populars i sense autoria coneguda.

Els disset alumnes que hi van participar tenien edats i nivells diferents i entre tots van construir una estona musical amena i molt variada.