AUDICIONS DE PIANO DES DE LES FINESTRES

Nova sessió d'audicions instrumentals.

Malgrat la pandèmia, repensem la manera d'oferir unes audicions des de les aules d'instrument. I com que tenim problemes d'espais i no pot accedir públic extern a l'escola, hem reorganitzat les audicions de manera que els alumnes puguin oferir una mostra de tot el que han après i les famílies ho puguin veure presencialment.

Així, l'aula noble ha estat l'espai per a les tres audicions de piano que ha organitzat una part de l'aula de piano: mentre els alumnes eren a la sala, el públic ho ha escoltat des de les finestres, a l'exterior de l'escola.

Aquesta ha estat la primera audició que ha inaugurat aquest format però no serà l'última.