COMENCEM UNA NOVA CANTATA

El gener a l'escola  significa cantata.

I és que, com ja fa anys, els alumnes de MiM i iniciació comencen a treballar una cantata. En aquesta ocasió, i donades les circumstàncies sanitàries, hem decidit repetir una cantata, la que vam estrenar fa uns anys i que es diu "Els colors de l'Àfrica", a partir del conte de l'Anna Obiols i amb música de Rosabel Bofarull.

Al llarg dels propers mesos els alumnes descobriran totes les aventures d'aquesta elefanta i el viatge extraordinari que farà arreu del món.

Al blog   https://escolamusicavalls.cat/blogs/cantata-africa/1018-els-audios hi trobareu àudios que us podreu descarregar, així com tota la informació del projecte. Enguany, i de forma excepcional, l'orquestra no acompanyarà el cor sinó que l'acompanyarà només el piano.

Vinga, que comença l'aventura!