REPRENEM EL CURS DES DE LA VIRTUALITAT

A partir del dilluns 11 de gener

tornem a les classes però no ho podem fer de forma presencial per les restriccions sanitàries de la pandèmia fins a nou avís.

Com ja és habitual, les classes d'instrument i de llenguatge es faran de forma virtual. Les classes dels més petits es faran sobretot a través d'activitats proposades amb l'ajuda de vídeos i les agrupacions instrumentals no tindran classe.

Esperem tornar a l'escola ben aviat. Mentrestant, cuideu-vos molt!