LES SABATES DE LA MARIONA

La història de La Mariona i la Menjanits va d'ombres i de gats, d'una aspirant a bruixa que no se'n surt i que és més entranyable que dolenta. Però la veritable protagonista és, com no podia ser d'altra manera, la Mariona: espavilada, decidida, amb dues trenes morenes i sempre amb el Bitxo al costat.

Els nens, però, hi veuen més enllà i treballant una de les primeres cançons s'han adonat que, de sobte, la Mariona va descalça. Què ha passat amb les sabates? (o eren sabatilles, perquè era a casa). Per què se les ha tret? On són? No us podeu imaginar com ha donat de sí el tema.

Ah, i les vam trobar. Mireu-les. I són liles. I estem intrigats en saber si les recuperarà o anirà tot el conte descalça. "Amb el fred que fa", que ha dit algú. "Sa mare la renyarà", que ha contestat un altre.