EL CALVIN: L'AUTORA I L'IL·LUSTRADOR

En Calvin no sap volar és una història de l'autora Jennifer Berne que ha estat il·lustrada per Keith Bendis.

L'obra origina és en anglès, Calvin can't fly, i després del llibre inicial en podem trobar una segona part. La història continua amb el Calvin llegint i llegint i clar, de tant forçar la vista li caldrà una mica d'ajuda amb unes ulleres. Les que hi li ha dibuixat el Keith són molt xules...

Fa dies ens vam posar en contacte amb els autors per explicar el projecte de la cantata i estan al cas del que fem. En diferents correus que ens han enviat, s'han mostrat emocionats i sorpresos de l'aventura musical del Calvin.

La setmana que ve començarem a fer uns enregistraments amb vídeo a totes les aules que preparen la cantata per poder-los-els enviar. Així, des de casa seva, a Califòrnia, podran escoltar el Calvin i veure la vida en tres dimensions que ha agafat aquest estornell.

Us deixem una imatge de l'autora i l'il·lustrador treballant junts.