COMENCEM UNA NOVA CANTATA!

Avui hem retornat a les aules i, com ja ve sent habitual, en iniciar el segon trimestre hem començat a treballar una nova cantata.

La d'enguany, que ha composat novament la Rosabel Bofarull, parteix del conte "L'OVELLETA QUE VA VENIR A SOPAR", d'Steve Smallman i il·lustracions de Joelle Dreidemy.

,

Es tracta d'una història tendra i delicada, que ens fa reflexionar a petits i grans, amb uns textos interessants per als primers lectors i unes il·lustracions precioses per tal que els més petits també ho puguin llegir.

El dissabte 2 d'abril l'estrenarem a Valls, amb la col·loboració de dues escoles de música convidades, els alumnes de Música i Moviment, MiM, i Iniciació, l'Orquestra 4 de 8 i el grup de vent Pitjaclaus.