LA MÚSICA DINS L'AULA. FORMACIÓ PER A PROFESSORAT

Formació permanent per al professorat de música.

Obrim inscripcions pel curs La Música a l'Aula, adreçat a mestres de música d'Educació Infantil i Primària, així com també a mestres i professors d'escoles de música, que anirà a càrrec de Mireia Besora.

Seran tres sessions de 5 hores cada una, amb l'objectiu de dotar de més recursos als mestres que volen que a les seves classes s'hi faci molta música en el calendari previst (27 d'octubre, 16 de febrer i 30 de març). Les sessions seran en dissabte de 9 a 2h a Valls.

El curs està rganitzat per l'Escola i el Seminari de música de l'Alt Camp, i està reconegut pel Departament d'Ensenyament dins el Pla de Formació 2018-2019 a través de l'ICE de la URV.

Les inscripcions es poden fer en línia a través del formulari que trobareu a sota i es poden enviar a escola.musica@valls,cat abans del 18 d'octubre i es tancaran així que el curs estigui ple.

Inscripció