L'ESCOLA A LES JORNADES D'ESCOLES INNOVADORES DE CATALUNYA

Dimecres 6 de juny a Tarragona.

L'Escola serà present a la 3ª Jornada de centres innovadors de Catalunya que organitza el grup Didàctica, Innovació, Multimèdia, grup d'investigació en didàctica i multimèdia (DIM-EDU).

La trobada tindrà lloc al col·legi Sant Pau Apòstol, de Tarragona, durant tot el dia, i hi haurà ponències sobre temes diversos, que abarquen l'àmbit del coneixement que es treballa en infantil, primària i secundària. Des temes d'organització i gestió a educació emocional, de treball cooperatiu a arts plàstiques, de les gimcanes matemàtiques al coneixement plurilingüe.

L'Escola hi serà presentant l'experiència "La Xilofonada Poètica: un projecte d'art comunitari" que defensarà Rosabel Bofarull, autora del composicions i coordinadora del projecte.

Us deixem l'enllaç per si hi voleu donar un cop d'ull abans d'anar-hi.