TALLER DE CANÇÓ AFRICANA PER A ADULTS

L'Escola ofereix un taller de sis sessions per a cor adult.

L'Escola de música oferta per a les properes setmanes un taller de cor de cançó africana dirigit a públic adult amb ganes de cantar i descobrir nous repertoris corals. La iniciativa neix de diferents adults del centre que troben a faltar un espai coral que aglutini persones amb interessos i realitats diferents i que el cor sigui la via transversal d'aquest espai.

És així com l'Escola ha organitzat aquest Taller, que està obert a tot tipus de persones, a partir de 18 anys i sense cap mena de restricció. Conscients, també, de la realitat que sovint fa incompatible la vida familiar amb l'espai d'oci entre els pares i mares, l'Escola ofereix un servei de cangur amb un monitor que s'encarregarà dels fills i filles que els participants del taller, per tal de facilitar-ne la participació.

El taller estarà conduït per Mireia Besora, professora de l'Escola i amb una àmplia experiència en el món coral, i tindrà una durada de vuit setmanes.

L'inici del taller serà el dia 19 d'abril i les sessions seran els dijous de 2/4 de 9 a 2/4 de 10 a l'Escola de música (Parc Barrau).

El recital final s'inclourà al concert de final de curs que l'Escola té previst per al dia 21 de juny al Centre cultural municipal, juntament amb la resta d'agrupacions corals i instrumentals de l'Escola.

INSCRIPCIÓ TALLER CANÇÓ AFRICANA