CURS DE FORMACIÓ

Aquesta setmana hem estat fent formació a Vilafranca del Penedès.

Organitzat per l'ACEM, Associació catalana d'escoles de música, hem fet un curs amb Polo Vallejo, un gran estudiós, etnomusicòleg, de la música de tradició oral que es fa a l'Àfrica negra. Porta més de 30 anys treballant en diferents poblats, discriminant com està feta la música, com s'encavallen els ritmes, com s'enllacen les melodies, quines estructures són les bàsiques... Hem ballat, hem cantat i hem picat, igual que fan tots els nostres alumnes!

Un munt d'informació i la descoberta d'una nova manera de fer que ens ha obert una nova porta al coneixement.

Han estat tres dies intensos de feina però ha valgut molt la pena.

Us deixem una imatge del curs al que hi han assitit el Joan, la Marta, la Mireia i la Rosabel junt amb vint professors més d'arreu del país.