LES COLÒNIES DE BÀSIC A TAMARIT

Aquest cap de setmana hem estat de colònies.

I, com ja és habitual, hi hem estat amb els grups estables de nivell bàsic, aquells que són agrupacions troncals per als alumnes d'instrument: l'orquestra, el grup de vent, el grup de guitarres i el de teclats.

Hem aprofitat que hem tingut molt de temps per treballar i que els alumnes, en cap de setmana, estan molt frescos i receptius, per poder avançar feina, treballar diferents grups alhora, preparar alguna cosa del concert de Nadal i, és clar, jugar i viure la música des de la banda lúdica.

Tot plegat gràcies a l'esforç d'un grup de professors que no afluixa per res del món: el Pol i la Marta, l'Enric i el Sergi, la M. Elena i la Rosa M. i el Joan que sempre hi és. Ah, i l'Anna i la Joana, les monitores de lleure que han fet molt bona feina.

Ara encetem una nova setmana amb el compte enrere de Nadal.