COLÒNIES DE BÀSIC A TAMARIT

Dissabte 23 i diumenge 24 a Tamarit.

Com ja ve sent habitual, marxarem un cap de setmana amb les agrupacions instrumentals de nivell bàsic per treballar i viure la música durant un parell de dies.

Les agrupacions que hi participen són les que van vinculades a l'instrument: l'orquestra 4 de 8, el grup de vent pitjaclaus, el grup de teclats i el de guitarres.

Dissabte a les 10 ens trobarem a la casa de colònies de Tamarit i passarem el dia entre assajos del grup i assajos conjunts per treballar la nadala que preparem pel concert de Nadal del dia 20 de desembre.

A més a més de treballar, hi haurà temps per l'oci, guiat per un parell de monitors, que estan preparant activitats de lleure per la tarda i la nit.

El dinar del dissabte serà de carmanyola i a partir del vespre, farem els àpats a la casa.

Un any més, viurem la música, el fred i la convivència en un espai molt agradable.

Els professors responsables són Pol Berlinches, Marta Sans, Enric Tudela, Sergi Raya, Rosa M. Segarra i M. Elena Casañas.

El desplaçament va a càrrec de les famílies. Abans de marxar, però, els grups faran un petit concert a les famílies al mateix espai.

Fotografia: Mar Bernàldez