FLAUTADA A TORTOSA

Dissabte, matí i tarda, Tortosa va acollir 270 flautistes.

Que, acompanyats de 40 docents, van treballar durant tot el dia amb la flauta a les mans.

La flautada, que en aquesta ocasió celebrava la 9ª edició, compta amb la participació de diferents escoles de música del país i acull gairebé 300 alumnes d'arreu.

La idea és potenciar el treball de la flauta travessera a través de jocs i tallers amb alumnes de diverses edats, nivells i interessos. Al llarg del matí es van fer gimkanes de tota mena que tenien per objectiu treballar lúdicament el so, l'instrument, la bufera, la respiració... tot el que es posa en funcionament amb un instrument a les mans com és la flauta.

Després de les pauses per esmorzar i dinar, que són tan importants com els espais de treball, va tenir lloc l'espectacle musical.

I per acabar, el concert, que va aplegar alumnes i docents a l'escenari.