L'ORQUESTRA GERHARD A LA NIT DE PREMIS

Dissabte dia 4 de maig a la nit a Valls

L'Orquestra Gerhard ha estat convidada a posar música a la Nit de premis que tindrà lloc aquest cap de setmana.

L'Orquestra Gerhard està formada per una vintena llarga d'alumnes a partir de 15 anys amb instruments de corda, vent i, ocasionalment, alguns de música moderna i percussió i està coordinada per la professora Gabrielle Deakin.

L'orquestra oferirà un repertori variat al llarg del vespre, amb obres tan conegudes com al Vals de la suite n.2 de Shostakovitx o fragments de la banda sonora La, la, land, de Justin Hurwitz.

L'orquestra participarà, juntament amb altres agrupacions de l'escola, en l'intercanvi que tindrà lloc a Ciutadella (Menorca). En altres ocasions ha realitzat intercanvis amb diferents escoles de Catalunya, del País Valencià i d'Holanda, on va viatjar l'any passat.