TROBADA DE CORS A VILA-SECA

Dissabte va tenir lloc la XIII trobada.

I, un any més, hi vam ser amb el Cor Pom de Dalt, el cor que agrupa alumnes d'entre 8 i 12 anys i que està coordinat per Gemma Batalla i Mireia Besora.

En aquesta ocasió, la trobada no va incloure una cantata, com venia sent habitual, sinó un conjunt de cançons de Jordi Domènech agrupades sota el títol de "Gatonades". Montse Canela, de l'Escola municipal de música d'El Morell, un dels centres participants, es va encarregar de preparar un fil conductor entre cançó i cançó de manera que, sense ser una cantata, s'hi va apropar molt.

Felicitats als participants i a les responsables. El cor no s'atura i al mes de maig participarà a la trobada del SCIC que tindrà lloc a Barcelona. Prèviament faran un assaig parcial amb diferents cors a la Sènia.

Us deixem un recull d'imatges de dissabte.