CONCERT DEL COR MODERN AL CONVENT DEL CARME

Dijous 21 a 2/4 de 8 del vespre a la sala d'actes del Convent del Carme.

Format per una trentena d'alumnes d'entre dotze i disset anys, el Cor Modern posarà a l'escenari, el proper dijous 21 de març, algunes de les cançons que han estat treballant darrerament.

El concert girarà entorn de cançons tradicions de diferents indrets de l'Àfrica i del Gospel. Aprofitaran l'avinentesa per a estrenar el vestuari que ells mateixos van elaborar durant el cap de setmana de treball que van fer el passat novembre a Tamarit.

El proper 5 de juny oferiran un nou concert, en aquest cas al Teatre Principal, en el que s'hi podran escoltar algunes de les peces del recital de primavera i d'altres que vindran a completar el projecte. En aquesta ocasió, estaran acompanyats d'un grup de percussió estable de l'escola integrat per set alumnes adolescents.

El Cor Modern està coordinat pels professors Mireia Besora i Eloi Fort.

Fotografia: Mar Bernàldez