L'ORQUESTRA GERHARD EN CONCERT A FIGUEROLA DEL CAMP

Diumenge 16 de desembre a les 7 de la tarda a l'església de l'Esperança.

Convidats per la comissió de festes del poble, en motiu de les festes de la coronació, l'Orquestra Gerhard prepara un concert en solitari a Figuerola del Camp.

Serà el diumenge 16 de desembre, dins el marc de les festes que s'allarguen durant una setmana.

L'Orquestra Gerhard és una orquestra educativa del projecte musical de l'EMM Robert Gerhard de Valls i actualment està dirigida per Gabrielle Deakin.

Agrupa instrumentistes de corda i vent de 15 a 20 anys, cosa que significa els alumnes més grans de l'escola, alumnes que han anat passant per les diferents orquestres del centre.

L'objectiu del grup és fer un treball orquestral amb repertori divers, pensat per a integrar tant els coneixements que ja tenen aquests alumnes com per a descobrir noves possibilitats sonores i de dificultats tècniques del seu instrument.

En els darrers anys han participat en projectes educatius que els han portat a treballar obres amb montatges teatrals (La pedra foguera, amb l'actor Eudald Ferré), estrenes d'autors contemporanis (Que venen els catalans!, de Ramon Ribé) i intercanvis amb escoles de música del país (Borriana, País Valencià), de l'Estat (Barañain, Navarra) o internacionals (Zaandam, Holanda).

Alguns d'aquests alumnes també treballen la música de cambra, en agrupacions més petites i que també seran presents al concert.