CICLE DE NITS DE CLÀSSICS

Nou cicle de concerts al Teatre Principal.

Un any més, els Amics de la Música han programat una nova tanda de concerts pel cicle Nits de Clàssica.

Des de l'Escola us oferim una tria d'alguns d'aquests concerts que pensem que poden ser interessants ja sigui per la instrumentació, les obres o els autors.

Recordeu que els alumnes tenen entrada gratuïta als concerts. Per aquests que hem escollit, i fent la reserva a la professora Gabrielle Deakin, els menors d'edat tenen una entrada gratuïta per un acompanyant.

Els concerts que us proposem són aquestos:

Dijous 25 d'octubre a les 20,30, concert de jazz a càrrec de Lluís Capdevila, piano, Petros Klampanis, contrabaix i Luca Santaniello, bateria.
Dijous15 de novembre a les 20,30, Quintet "La Truita" de Schubert,  a càrrec de Judit Bofarull, violí,  Vicent Nogués, viola,  Jean Baptiste Texier, violoncel, Albert Prats, contrabaix, Eudald Buch, piano.

Dijous 6 de desembre a les 18,00, Duo DeLis, Irma Bau Rubinat, violoncel i Irina Veselova, piano. Falla, Shostakovich i Rachmaninov, guanyadores del Concurs Internacional Paper de Música, 2017,

Dijous 24 de gener a les 20,30, Duo Voronkova, Ala Voronkova, violí, Guerassim Voronkov, piano; "joies del ballet rus", Tchaikovsky, Glazinov, Rimski-Korsakov, Khachaturyan, Glier, Prokofiev.

(Dijous 7 de febrer a les 20,30, homenatge a la Victoria de los Ángeles, a càrrec de la Mireia Tarragó i la Marina Pelfort, piano.?)
Dijous 7 de març a les 20,30, guanyadora de 15 anys del Concurs Estatal Melómano, Maria del Mar Jurado Jiménez, violí amb Berta Brull, piano. Programa a determinar.

Dijous 28 de març a les 20,30, Cantates germàniques de Bach, Telemann i Händel amb l'Orquestra Barroca Catalana, Marta Mateu, soprano, Josep Ramón Olivé, baix, Marina Comas i Tiam Goudarzi, flautes, Manredo Kraemer, violí i direcció.

Dijous 25 d'abril, els quartets per a corda i flauta de Mozart, Claudi Arimany, flauta, Cristian Chivu, violí, Pol Cortese, viola, Magdalena Cristea, violoncel.

Dijous 9 de maig a les 20,30, Halír Trio Praga, Eduardo García Salas, violí, Jana Podolská, violoncel, Vaclav Macha, piano. Obres de Granados, Dvorák i Tchaikovsky.

Dijous 23 de maig a les 20,30, Reus Big-Band, amb Kike Ordax, saxo alt, soprano, flauta i direcció.