CONCERT AMB OBRES DE ROBERT GERHARD I PROFESSORS DE L'ESCOLA

Els dijous 20  i 27 de setembre, cita amb l'obra de Gerhard.

La programació anual dels Amics de la Música s'inicia aquest dijous 20 de setembre amb un programa on l'obra de Gerhard hi té un pes important: el Trio per a violí, violoncel i piano, que Robert Gerhard va escriure el 1918 amb poc més de vint anys, i la Sonata per a violoncel i piano, escrita en l'etapa de maduresa del compositor i estrenada a mitjans del anys seixanta. El trio serà interpretat per Pol Berlinches, violí, Gabrielle Deakin, violoncel i Anna Crexells, piano. Berlinches i Deakin són professors de la nostra escola.

El concert inclou, també, una obra del també vallenc Ramon Ribé, Moviement en trio. Ribé va regalar a l'escola una obra ara fa un any, Que venen els catalans!, composada expressament per a l'Orquestra Gerhard, que la va interpretar en diverses ocasions la primavera de 2017.

El dijous 27 el concert anirà a càrrec de la Camerata Eduard Toldrà que, sota la direcció d'Edmon Colomer, presentarà el Concert per a piano i orquestra de cordes  del músic vallenc. Comptarà amb la jove pianista Laura Farré.

Un doble concert, doncs, que tindrà lloc a 2/4 de 9 del vespre al Teatre Principal de Valls i que vol honorar la figura de Gerhard, un dels noms imprescindibles de la composició europea del segle XX.

Fotografia: Anna Estallo.