CONCERT AL CENTRE CULTURAL I CONCERT A LA PLAÇA DE L'OLI

Recta final del curs 2017-18.

Dijous dia 21 de juny a 2/4 de 8 del vespre i al centre cultural tindrà lloc el concert de final de curs. Hi participaran les diferents agrupacions vocals i instrumentals de l'escola:

dos grups de teclats, dos grups de vent, dos grups de guitarres, un grup d'Orffestra, dos cors, un taller de cor i tres orquestres.

Serà una mostra de les agrupacions estables del centre, amb alumnes des de 8 a 18 anys, aproximadament. I també hi podrem escoltar el Taller de cor africà, que ha estat actiu durant vuit setmanes.

Divendres 22 a 2/4 d'11 i a la plaça de l'oli tindrà lloc el concert dels cinc combos de l'escola. De la mateixa manera que vam fer l'any passat, els combos s'inclouen en un concert de la festa major i en un espai obert com és la plaça més acollidora del poble.

Amb això tancarem un curs intens que ha tingut molts moments màgics. Gràcies per acompanyar-nos-hi.