L'ESCOLA, PRESENT A FLORITS. ART AL BARRI

Un any més, serem  a la inauguració de la mostra d'art efímer al Barri Antic de Valls.

Convidats per l'Associació Barri Antic de la ciutat, dissabte 2 de juny serem a la inauguració de la mostra Florits. Art al barri. Durant la passejada/inauguració, que portarà els assitents a descobrir les obres plàstiques que es presenten a concurs, s'hi podran veure i escoltar altres fets artístics com la dansa, la literatura i la música.

L'Escola hi serà de la mà de dos alumnes de guitarra moderna, el Georgy Angelov i el Santi Moore, que interpretaran tres peces a la plaça de les garrofes. Serà l'última actuació de la passejada i tancarà el recorregut.

Us convidem a escoltar-los i a descobrir aquestes activitats artístiques riques i variades.