L'ESCOLA, CONVIDADA ALS ACTES DEL 40 ANIVERSARI DELS GRALLERS CJXV

El passat dissabte 24 de març vam participar d'un aniversari molt especial.

I va ser amb els grallers de la Colla Joves Xiquets de Valls, que engeguen l'any de celebració dels 40 anys de la seva creació.

L'acte, en el que hi vam ser convidats com a Escola, tan a nivell institucional com amb la participació musical d'un grup d'alumnes, també va servir per fer un homenatge a la que va ser la primera professora de l'escola de grallers, Gemma Batalla,

Arran d'aquesta escola de grallers es va veure la necessitat de crear una Escola de Música a Valls, que es va fer realitat el 1985, i per això a l'acte hi van assistir també Francesc Mateu, l'aleshores regidor de cultura de l'Ajuntament de Valls, la mateixa Gemma Batalla, qui va esdevenir la primera directora de la nostra escola, i un reconeixement a Miquel Rus, l'impulsor de tot plegat, que va recollir el seu fill.

L'Escola va oferir un tast musical amb el trio de flautes que coordina Joan Romeu: Júlia Mestres, Roger Ruè i Bernat Rubió, que van interpretar un parell d'obres clàssiques i barroques i una sardana.