TROBADA DE L'ACEM DE VENT I PERCUSSIÓ A TARRAGONA

Aquest diumenge hem estat a la Tarraco Arena pels 25 anys de l'ACEM.

S'hi han aplegat més de 1600 alumnes de vent i una part també de percussió en el que s'ha titulat com la banda més gran que ha sonat mai al país.

Nosaltres hi vam ser amb una quarantena llarga d'alumnes i docents de diferents edats i coneixements.

El matí el vam dedicar a assajar les obres que havíem preparat des de feia setmanes i, després de dinar i d'un assaig previ, va tenir lloc el concert.

L'espai, rodó, va propiciar una forma molt curiosa tant per als intèrprets com per al director, que estava al mig, i per al públic.

Aquesta és l'última trobada en la que participem com a Escola. La trobada general, en la que hi participaran tots els alumnes de les diferents seccions, serà el diumenge 10 de juny al RCDE de Cornellà-El Prat.

Us deixem unes imatges i l'enllaç de la notícia al TN vespre de TV3.