25 ANIVERSARI DE L'ACEM. TROBADA DE GUITARRISTES A LLEIDA

Dissabte 10 de març, trobada de guitarristes a Lleida.

Dissabte dia 10 serem tot el dia a Lleida, amb els guitarristes acústiques i elèctics de l'Escola. Són uns 25 alumnes més tres professors que els acompanyaran durant els assajos, el dinar i el concert.

Les dades que ens faciliten des de l'ACEM (Associació catalana d'escoles de música) són aquestes:

Lloc: Pavelló Barris Nord de Lleida
Data: 10 de març de 2018
Participants: 800 músics
Directors: Xavi Grau i Bernat Guàrdia

El dissabte 10 de març es celebrarà, al llarg de tot el dia,  la Trobada de Guitarres al Pavelló Barris Nord de Lleida.

L’acte reunirà uns 800 alumnes i professorat de prop d’una quarentena d’escoles de música de Catalunya de guitarra clàssica, guitarra acústica,  guitarra elèctrica i baixos elèctrics.

La Trobada finalitzarà amb un concert obert al públic a les 17h on es mostrarà tot el repertori treballat durant la jornada.