AUDICIONS DE NADAL

Del 30 de novembre al 18 de desembre, recitals d'instrument.

Com ja és habitual, l'Escola prepara per aquest últim mes de l'any una bateria d'audicions instrumentals des de les diferents aules d'instrument.

A partir del dijous 30 de novembre i fins el dilluns 18 de desembre, es podran escoltar audicions de violí, viola, violoncel, flauta, clarinet, oboè, saxo, guitarra, piano, bateria i veu.

Les audicions tindran lloc a l'aula noble de l'Escola i a la sala d'actes del Convent del Carme. Totes començaran a 2/4 de 8 del vespre -excepte les dues de piano del dia 4 i 18 de desembre-.

Aquests recitals volen ser una mostra del treball individual dels alumnes de l'Escola, que tocaran peces d'un repertori amplíssim, en formacions individuals i grupals, de petit format.

A banda, hi ha diversos concerts de les agrupacions que us referenciem en una altra entrada.

Tota la informació detallada la trobareu al calendari d'aquest lloc web.