L'ANIVERSARI DE ROBERT GERHARD

El 25 de setembre és l'aniversari de naixement del compositor.

I l'Institut d'Estudis Vallencs ho va voler celebrar amb una xerrada amb Elena i Marita Gomis Bertrand, filles de Ricardo Gomis, enginyer barceloní i amic íntim de Robert Gerhard.

La conversa va girar al voltant de la relació que les dues famílies, Gomis i Gerhard, van mantenir des dels inicis dels anys 30 i al llarg de tota la vida.

La xerrada, conduïda per la periodista Gemma Casalé, va posar de manifest la relació profunda que els Gomis van tenir amb el compositor i la relació que les filles Gomis amb Gerhard. Marita Gomis, que va estar un any a Cambridge cursant estudis a la unviersitat, explicava que els Gerhard exercien com a tiets postissos per a una jove com ella.

L'acte va estar ple d'anècdotes i històries personals que no surten a les biografies ni als estudis musicològics.