CONCERT DEL 50è. ANIVERSARI DEL SCIC A BARCELONA

Diumenge 21 a la tarda va tenir lloc el concert.

Després d'un dissabte  i un matí de treball comú, assajant amb més de 2500 criatures vingudes d'arreu dels Països Catalans, el diumenge a la tarda va tenir lloc el concert d'aniversari.

L'estada de cap de setmana va afavorir que els alumens participants estessin acollits per la coral Xamfrà de Barcelona i la majoria d'aquests participants es van quedar a dormir per les cases d'altres cantaires. Una vegada més, l'element social ve a sumar-se a l'element musical que l'Escola mira d'afavorir des de diferents àmbits.

Al concert s'hi van interpretar les dues gran peces pensades per a l'ocasió: "Enfilall", de Josep Vila, un petit recorregut musical per diferents cantates que ha estrat el SCIC al llarg d'aquests 50 anys i "I no em venien a buscar", la nova cantata que escrita per Joan Vives es va estrenar diumenge sota la direcció de Pep Prats. La part de dramatúrgia va anar coordiada per Neus Pàmies, exalumna de l'Escola.

Des de l'Escola hi va participar el cor Pom de dalt, que coordinen Gemma Batalla i Mireia Besora.

Us deixem un magnífic recull d'imatges de l'assaig, el concert, les pauses, les cares de cansament i d'atenció d'un cap de setmana emocionant.

Fotografies: Escola de música