ASSAIG OBERT DE L'ORQUESTRA GERHARD

Dimecres 10 de maig a 2/4 de 8 del vespre a la sala d'actes de l'Eugeni d'Ors.

En la recta final del projecte "Que vénen els catalans" de Ramon Ribé i textos de la crònica de Ramon Muntaner, l'Orquestra Gerhard ofereix l'assaig general d'avui com a funció oberta al públic. L'estrena d'aquesta obra serà diumenge 14 de maig a 274 de 8 del vespre a l'Antic hospital de santa Magdalena de Montblanc.

Ramon Ribé (Valls, 1943) ha escrit aquesta obra expressament per a l'Orquestra Gerhard i ho ha fet a partir del text de la crònica de Ramon Muntaner que ha adaptat Jordi Jubany, actor, que serà l'encarregat de narra la història. Ribé ha travat la música amb el text de forma molt descriptiva, de manera que cada un dels passatges que es narra queda molt ben dibuixat amb la música que l'acompanya.

L'assaig general de dimecres és obert al públic en general i serà una bona manera per a l'Orquestra de provar-se abans de l'estrena.

Fotografia: Mar Bernáldez