BERENAR SOLIDARI FAN DEL LLUÍS EN EL CONCERT DE COMBOS

Dijous 11 de maig a les 7 de la tarda, concert de combos + berenar solidari.

El concert, que tindrà lloc als jardins del Parc Barrau, serà una mostra dels combos que actualment estan en funcionament a l'Escola. També hi participarà la Batucada a l'inici del concert.

Des de l'AMPA de l'Escola s'ha organitzat un berenar solidari per recaptar fons pel projecte "Fan del Lluís". Es convida a les famílies a aportar alguna cosa per berenar. L'AMPA s'encarregarà de vendre-ho mentre dura el concert i tot el que es reculli anirà íntegrament al projecte.

La família del Lluís, Boada Ramon, fa anys que està vinculada a l'escola a través de dos dels seus fills, el Jaume i el Pau. I la mare, la Rosa Mari, va ser una de les mares encarregades de narrar l'última cantata que va estrenar l'escola ara fa just un mes, En Calvin no sap volar.

Des de l'Escola us animem a col·laborar en aquest projecte de la manera que us vagi millor, aportant alguna cosa de menjar i assistint al concert, comprant berenar o divulgant l'activitat, convidant amistats a venir una estona a concert i descobrir l'escola o a descobrir el món de les malalties minoritàries.

Moltes gràcies a l'AMPA per la inicitiva i a tots els que fem escola per col·laborar-hi.

Fotografia: Nació Digital