EL CARTELL DE LA CANTATA

Dissabte 1 d'abril estrenem una nova cantata.

I, un any més, el Joan Romeu s'ha encarregat de fer un cartell per anunciar l'esdeveniment.

El concert, estrena absoluta, tindrà lloc al centre cultural de Valls com venim fent des de fa sis anys, quan vam estrenar la primera cantata.

En el concert hi podrem veure més de dues-centes criatures. D'una banda, un cor de nens d'entre 4 i 7 anys que seran a la part més baixa de l'escenari i davant mateix del director, el Pol Berlinches.

A dalt a l'escenari s'hi ubicarà l'orquestra, que enguany tindrà unes magnituds esplèndies, amb més de cinquanta músics d'entre 8 i 12 anys que formaran un grup orquestral amb violins, violes, violoncels, flautes, oboès, clarinets i saxos. A més, podrem escoltar el piano, que anirà a càrrec de Rosabel Bofarull que ha estat l'encarregada de composar aquesta obra i coordinadora del projecte.

Com cada any, s'han convidat unes escoles de música del territori: les municipals de música de Torredembarra i Santa Coloma de Queralt i l'escola del Bosc, de Rubió, i la Petits Voladors del Vendrell.

El concert té una durada de 25 minuts i està format per vuit cançons que segueixen la història del conte en què es basa la cantata , en Calvin no sap volar, de Jennifer Berne i amb il·lustracions de Keith Bendis.