LA TROBADA DEL SCIC A VALLS

El diumenge 12 de març Valls va acollir un assaig general del SCIC.

Unes tres-centes criatures de diferents corals infantils de la demarcació de Tarragona es van aplegar a Valls durant tot el diumenge per tal de fer un dels assajos intercomarcals que el SCIC ha preparat per treballar el concert del proper mes de maig.

En concret, i durant el matí, els diferents cors integrants d'aquesta trobada es van reunir al Centre cultural municipal de Valls i van estar treballant amb el Pep Vila. A la tarda, i després d'un canvi d'ubicació al Teatre Principal per uns problemes tècnics, l'assaig va continuar amb Pep Prats. L'Escola hi va participar amb el Cor Pom de Dalt, que coordinen Gemma Batalla i Mireia Besora.

Temps per esmorzar i jugar i temps per dinar al Parc de Mas Miquel van ser les pauses entremig d'hores intenses de música.

Ja a la tarda, tots els integrants dels cors van formar una cercavila que, acompanyats del bestiari popular de la Ciutat, es va dirigir a la Plaça del Blat, on va acabar la jornada.

El concert d'aquesta trobada tindrà lloc el proper 21 de maig a la tarda al Palau Sant Jordi de Barcelona que culminarà un cap de setmana intens de treball i tot un curs per preparar una celebració tan rodona del SCIC.

Fotografies: G.Batalla