LES ENDEVINALLES MUSICALS, EN LLIBRE

Surten publicades les Endevinalles Musicals que cantem a l'Escola.

Des de fa uns quants anys, cada hivern preparem unes quantes endevinalles musicals per cantar amb els grups de Música i Moviment. La Rosabel posa música a unes endevinalles populars que parlen de coses molt properes als nens: des de parts del cos a animals, des de fenòmens meteorològics al Nadal o coses quotidianes que tenim a casa o trobem pel carrer.

Cada Nadal n'escoltem unes quantes al concert que preparen els alumnes de MiM i d'Iniciació.

Ara, però, tot aquest material s'ha recollit en forma de llibre i ha estat editat per La Musca, una petita editorial de L'Espluga de Francolí. El llibre inclou la partitura de la melodia, uns acords molt senzills per acompanyar la cançó, un CD amb l'enregistrament de les endevinalles amb una versió amb veu i piano i l'altra només instrumental. I tot il·lustrat per la Berta Artigal, amb uns dibuixos que conviden els nens a completar les il·lustracions o afegir-hi el que vulguin: una papallona que només té una ala, una estrella de Nadal sense el naixement, un cargol amb la closca a mig fer...

Un llibre per escoltar, cantar, dibuixar, tocar i llegir del dret i del revés.

La presentació a Valls serà el DIVENDRES 23 DE DESEMBRE A LES 11 DEL MATÍ AL CENTRE CÍVIC (Carrer Sant Pere, 2), amb l'autora, la il·lustradora, els editors i algunes sorpreses que no es poden desvetllar!