LES AUDICIONS DEL TEMPS D'ADVENT

Coincidint amb l'entrada de l'Advent, comencem les nostres audicions instrumentals.

El calendari de les audicions és aquest:

- DIMARTS 29 DE NOEVEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició de piano d'alumnes de G. Batalla.

- DIMECRES 30 DE NOVEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició de violí d'alumnes de M.Sans.

- DIJOUS 1 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició de violoncel d'alumnes de G.Deakin.

- DIJOUS 1 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A LA BIBLIOTECA POPULAR DE VALLS: audició de flauta d'alumnes de J.Romeu i M.Carbonell.

- DILLUNS 5 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició d'alumnes de cant d'E.Fort.

- DILLUNS 12 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició de guitarra d'alumnes de V.Núñez i J.Casellas

- DIMARTS 13 DE DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A LA BIBLIOTECA POPULAR DE VALLS: audició d'alumnes de violí i viola de M.Sans i P.Berlinches

- DIMARTS 13 DE DESEMBRE A LES 8 A L'AULA NOBLE: audició d'alumnes de piano de R.Segarra.

- DIMECRES 14 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició d'alumnes d'oboè d'E.Tudela.

- DIMECRES 14 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 AL CONVENT DEL CARME: audició d'alumnes de violoncel de G.Deakin.

. DIVENDRES 16 DE DESEMBRE A 2/4 DE 6 A LA RESIDÈNCIA ALT CAMP: audició d'alumnes de violí de M.Sans.

- DILLUNS 19 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 AL CONVENT DEL CARME: audició d'alumnes de saxo i clarinet de S.Raya i J.Boada.

- DIMARTS 20 DE DESEMBRE A LES 8 A L'AULA NOBLE: audició del grup instrumental d'aduls de G.Deakin.

Us adjuntem el FULL INFORMATIU d'aquestes setmanes.

Full info